piątek, 27 marca 2020

Co dziś zrobię?

Kochane nasze Świetliczaki :);)

Poniżej propozycja zabawy na wolną chwilę:

ALE! Prawdopodobnie macie już dosyć komputerów 
więc niech to będzie inspiracja - i stwórzcie swoją "ruletkę", 
a jeśli nie macie pomysłu jak zrobić kręcące się kółko - zróbcie karteczki, wrzućcie je do słoika i losujcie! Można bawić się całą rodziną :)

I jeszcze jedno - Pani Marzenka ma dla Was specjalną propozycję :) Jak widać robimy wszystko aby się Wam nie nudziło :*
https://www.youtube.com/watch?v=qWANOcc1YVc&feature=youtu.be

Czekamy na Wasze zdjęcia i komentarze :)

2 komentarze:

  1. Gra w kółko i krzyżyk bardzo mi sie podoba i wiele razy już w nią grałem. Raz przegrałem z mamą a dwa razy wygrałem z tatą. Poznałem nową taktykę która jest bardzo skuteczna aby wygrywać. Polecam! Kajtek z 2a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kajtku cieszymy się bardzo! Chętnie poznamy tą taktykę jak wrócimy do szkoły :)

      Usuń